کرمان

یکشنبه 09 آذر 1399
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر:

صداقت، امانت داری، حفظ و تکریم کرامت انسانی در اداره کل ارزیابی حائز اهمیت است

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر در اولین روز سفر به استان کرمان در نشست با شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: صداقت، امانت داری، حفظ و تکریم کرامت انسانی در اداره کل ارزیابی جمعیت هلال احمر حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ حسین عارفی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر در اولین روز سفر به استان کرمان در جلسه نشست با شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: صداقت، امانت داری، حفظ و تکریم کرامت انسانی در اداره کل ارزیابی جمعیت هلال احمر حائز اهمیت است.
عارفی با اشاره به اینکه حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جمعیت هلال احمر سابقه دیرینه دارد، افزود: در مجموعه ای فعالیت می کنیم که برگرفته از مردم و ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم دارد که هرگونه رفتار و عملکرد جمعیت هلال احمر در ایجاد حس اعتماد و نوع دوستی در آحاد جامعه تاثیرگذار است.
وی با اشاره به اهمیت حفظ و جایگاه جمعیت هلال احمر در اذهان عمومی خاطرنشان کرد: ارزیابی همیشه  عنصری در رسیدن به اصول و اهداف هر سازمان و دستگاهی است که از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است و کسانی که متولی این موضوع هستند باید مواظب رفتار و دقت نظر خویش باشند.
وی تصریح کرد: در همه کشورها یک سری قوانین و ضوابط برای بهبود و فرایند دستگاه ها، سازمان ها و ادارات وجود دارد که منتنج به نحو احسن شدن عملکرد آن مجموعه می شود.
عارفی ارزیابی عملکرد در هلال احمر را بسیار مهم و با ارزش تلقی کرد و گفت: هدف از ارزیابی ها رفع مشکل و اصلاح فرایند رفتارهای سازمانی و بهبود بخشیدن به کیفیت مقاصد جمعیت هلال احمر است.
وی حوزه های نظارتی در حراست و ارزیابی عملکرد به عنوان دستان معین مدیران عامل در جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود:  نمایندگان این حوزه ها باید همه موارد ریز و جزئی را ببینند و به مدیر مجموعه گزارش دهند تا در جهت اصلاح و مشکل آن اقدام شود.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: بازرسی حالت نظارت بر فعالیت های مجموعه دارد و انتطار داریم با عملکرد خوب همیشه اعتماد آحاد جامعه را داشته باشیم.
وی اظهار کرد: نماینده اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات در استان ها با دقت نظر و سعه صدر در خدمت حوزه مدیریتی استان و به موازات و همگام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند.
عارفی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف والای جمعیت در تمام حوزه های کاری همواره با احترام و حفظ کرامت انسانی با چشم پوشی و بخشش در جهت بهبود رفتارهای سازمانی تلاش کنید.
وی در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات عارف نامجو که به مدت 10 سال در این حوزه متصدی پست کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بود، در طی حکمی محمد حیدری پور را نماینده اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت در جمعیت هلال احمر استان کرمان منصوب کرد.

کلمات کلیدی
فاطمه پاک سرشت
تهیه کننده:

فاطمه پاک سرشت

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *